Menu

Het domein audio in de mediastrategie & creatie​

Module 3 – Het domein audio in de mediastrategie & creatie

Wat is de toegevoegde waarde van audioreclame binnen je mediastrategie? Hoe bepaal je wanneer je audio inzet en welke doelstellingen je hiermee realiseert? Wat doet audio met het brein, hoe werkt dat voor verschillende soorten campagnes? Hoe geef en beoordeel je een creatieve briefing? En waarom is creatie cruciaal en wat zijn de do’s en don’ts? Deze vragen beantwoorden we in de Audify Academy en met deze kennis kun je de kracht van een campagne beter inschatten.

Je herkent welke distinctive brand assets audio oplevert. En we vertellen hoe en waarom een eigen audiogeluid je merkcampagne kan versterken. Verschillende sonic branding companies leggen uit hoe je komt tot een eigen soundlogo.

Leer over de rijkdom die audioreclame biedt en pas de praktische handvatten direct toe in de campagnes. Verrijk je plannen en strategie met de nieuwste inzichten over hoe audio je merk versterkt.

Logo Audify
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrieven
HNK Zuidoost Gebouw Rome

Burgemeester Stramanweg 108-u
1101 AA Amsterdam Zuidoost
© Audify 2022 - Privacy verklaring
Terug
Audio feiten & cijfers Audio inzetten Audify Academy
NLO cijfers Nieuws Over Audify
info@audify.nl +31 (0)20 345 1596