Wij helpen je ontdekken hoe sterk audio het menselijk brein triggert, emoties raakt, de verbeelding, motoriek en taalverwerking prikkelt en het geheugen benut op een unieke, magische manier.
Lees meerAudio is dé Brand Asset bij uitstek om je merk te laten resoneren in de hoofden van al je doelgroepen. Audio prikkelt, ontroert en blijft voor altijd hangen. Wij helpen je graag om het enorme effect én bereik van audio te laten werken voor je merken.
Lees meerWij meten en weten al jaren: audio bereikt echt iedereen. Altijd, overal. Thuis, onderweg, op werk en school. Via allerlei media en apparaten, zoals radio, smartphone, on- en offline. Maar ook via TV., muziek of video on demand.
Lees meerHet nieuwe luisteronderzoek is gebaseerd op een hybride meetmethode waarbij de kern bestaat uit een meting via een smartphone-app. Hiervoor wordt de MediaCell+ app van Ipsos gebruikt die passief het luistergedrag op alle apparaten en platformen meet. Kantar draagt zorg voor de werving van panelleden. De metingen in het NMO Multimedia Panel leveren naast de radio-currency, ook inzicht in het online gedrag op de smartphone en zullen bovendien een aanvulling zijn op de kijkcijfers.
Kantar en Ipsos gaan nauw samenwerken om het geïntegreerde meetsysteem voor televisie, radio, print en online op te zetten. Als NMO gereed is, zal het voldoen aan de hoogste standaarden op het gebied van design, dataverzameling, dataverwerking en privacy.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.