Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Lees meerWil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Lees meerWe kunnen het audiolandschap indelen in de volgende vormen: live radio, podcasts en muziek streaming. Radio heeft het grootste aandeel in dit landschap, in één week wordt hier wel 275 miljoen uur naar geluisterd. Hiervan wordt 87 miljoen uur geluisterd via het internet. De streamingdiensten leveren alle audio-on-demand, hieronder valt muziek streaming en een gedeelte van de podcast beluistering. De helft van de beluistering is reclamedragend.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.