Menu

Direct Response Radio

Radio inzetten voor websiteverkeer én het effect meten

Radio is een bewezen medium om nieuwe klanten en marktaandeel te vinden voor merk adverteerders en e-commerce partijen. Als je naast online ook radio en/of TV inzet, kun je nieuwe doelgroepen bereiken en daarmee het marktaandeel en de omzet verder vergroten. Radio is doorgaans de meest kostenefficiënte keuze.

Attributietools meten het effect

Naast het winnen van marktaandeel en merkbekendheid is er ook een direct effect te realiseren met radio: traffic naar de website. Wij noemen dit Direct Response Radio. In deze radiocommercials worden consumenten opgeroepen een online actie te doen; een website bezoeken voor meer informatie, zich aanmelden, een test doen, een app downloaden, een product of dienst kopen, enz. Het mooie hierbij is dat dit directe effect goed te meten is met attributietools waarmee vervolgens de effectiviteit verder kan worden geoptimaliseerd.

In dit document ontdek je hoe Direct Response Radio werkt:

Downloads
pdf
Direct Response Radio Grootte: 1 MB
In dit document ontdek je hoe Direct Response Radio werkt
Logo Audify
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrieven
HNK Zuidoost Gebouw Rome

Burgemeester Stramanweg 108-u
1101 AA Amsterdam Zuidoost
© Audify 2022 - Privacy verklaring
Terug
Audio feiten & cijfers Audio inzetten Audify Academy
Nieuws Over Audify
RadioCloud Contact
info@audify.nl +31 (0)20 345 1596