Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
Radiozender Qmusic lanceert een compleet vernieuwde versie van de Qmusic-app. Vanaf nu is deze beschikbaar en de komende dagen wordt de update bij alle bestaande gebruikers doorgevoerd. De belangrijkste veranderingen zijn een nieuwe look & feel, relevante content per tijdstip, een nieuwe luistertool en een plek voor podcasts en terugluisterfuncties. De app is te downloaden in de Google Play Store en de App Store.
Met een nieuwe look & feel en geavanceerde functies is de Qmusic-app weer helemaal klaar voor de komende jaren. Net als onze zender in het algemeen staat ook in de app de luisteraar centraal. Op de app is alle content makkelijk terug te vinden per show, er is ruimte voor podcasts en met de retro radiotuner kun je makkelijk switchen tussen onze zenders.
Mark de Deugd, Marketingmanager Qmusic
Met de nieuwe luistertool kunnen luisteraars nog makkelijker naar themakanalen luisteren. Door middel van de duidelijke, retro radiotuner aan de bovenkant van de app switcht de gebruiker gemakkelijk tussen de verschillende kanalen.
De luisteraar staat ook in deze nieuwe app centraal. Content beweegt mee gedurende de dag en is dus relevant op het moment dat de app geopend wordt. Zoals bij Video On Demand-platforms is alle content terug te vinden per programma en op de homepage. Tijdens de show van Mattie & Marieke staat automatisch hun belangrijkste content bovenaan en dat is zo voor elke show. Bij het inloggen krijgt de gebruiker bovendien een persoonlijke begroeting.
Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
Beste muziek uit Europa ooit gemaakt tijdens de 3FM EuropaParade 3FM maakt zich klaar voor het Eurovisie Songfestival met de EuropaParade en een knallende EuropapaParty.…
De inzet van radio is essentieel in de mediamix In 2022 en 2023 ging zo’n 9% van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.