Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
De ochtendshow viert haar eerste lustrum en is ook de komende jaren te horen. Mattie Valk en Marieke Elsinga hebben namelijk een nieuw, meerjarig contract getekend. Aanstaande maandag beginnen zij aan het zesde seizoen van de best beluisterde ochtendshow van Nederland.
Vijf jaar is voorbij gevlogen! We hebben veel overeenkomsten en ook minstens zoveel verschillen. We zijn allebei bij ooit Qmusic begonnen en lachen ontzettend met elkaar, maar denken over sommige dingen heel verschillend. Ik denk dat dat onze kracht is.
Mattie vertelt
Dat de klik er vanaf het begin was, was duidelijk, maar je moet ook groeien in wat je doet op de radio. Vijf jaar later heb ik het gevoel dat we allebei en samen heel erg gegroeid zijn. En de klik is er nog steeds. Dus dit gaan we met veel plezier nog jaren doen!
Marieke vult aan
De ochtendshow gaat maandag haar zesde seizoen in en trapt af met ‘de Dropping’. Mattie en Marieke worden om 06:00 uur afzonderlijk van elkaar ergens in Nederland gedropt. Ze weten allebei niet waar ze zijn, maar moeten wel zo snel mogelijk terug zien te komen in de studio, zonder navigatie of geld, maar mét de hulp van luisteraars. De vraag is wie als eerste bij Qmusic aankomt.
In september 2018 begonnen Mattie en Marieke met de ochtendshow op Qmusic. Het programma heeft zich in de jaren daarop ontwikkeld tot de best beluisterde ochtendshow van Nederland. Ze vermaken de luisteraars dagelijks met herkenbare situaties uit hun levens en spraakmakende content. Ook zijn nieuwslezer Anne-Marie Rozing, Joe ‘Stagiair van de Show’ en Tom ‘van de Intercom’ elke ochtend te horen. Daarnaast zijn er terugkerende programma-onderdelen zoals ‘Ja of Nee’, ’the Big Five’, ‘Het Verjaardagsrad’ en ‘Vier op een Rij’. Bovendien organiseerden Mattie en Marieke tijdens ‘Wedding in a Week’ een bruiloft in één week voor twee gelukkige luisteraars.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.