Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
SLAM! het toonaangevende radiostation voor pop & dance muziek is sinds maandag 28 augustus gestart met de campagne ‘SLAM! Forever’. De campagne is in het leven geroepen om luisteraars te informeren over de veranderingen op het gebied van FM ontvangst.
Vanaf vrijdag 1 september zal SLAM! in de Randstad op FM te horen blijven. In heel Nederland blijft SLAM! in de beste kwaliteit te ontvangen via DAB+, online en de SLAM! app. SLAM! is niet te stoppen en om deze campagne kracht bij te zetten, viert de zender van vrijdag 1 september tot en met vrijdag 8 september de SLAM! Feestweek. Één week lang knalt de zender met nóg meer energie door de speakers.
Ook vanaf vrijdag 1 september blijft SLAM! het leven van haar luisteraars boosten met de energievolle programmering zoals zij die nu al gewend zijn. Denk aan shows als: Early Birds, Housuh in de Pauzuh, Anoûl Hendriks, Het Avondcircus, The Boom Room en natuurlijk de SLAM! MixMarathon. Kortom, SLAM! is niet te stoppen en pakt daarom tijdens de SLAM! Feestweek nog eens extra uit.
Op vrijdag 1 september en vrijdag 8 september bepalen luisteraars ieder uur welke set zij willen horen tijdens de SLAM! MixMarathon. Wordt het Martin Garrix of toch Joel Corry? Stemmen kan van 06.00 uur s ’morgens tot 16.00 uur s ’middags via de Instagram pagina van SLAM!. Tijdens The Boom Room op zaterdag 2 september verzorgen Gijs Alkemade en Jochem Hamerling dé preparty van de zaterdagavond met de WegTrek top 41. Wordt het Budakid met ‘Silent Summer’ of ‘Glue’ van Bicep? Stemmen kan via de Instagram pagina van The Boom Room. Gedurende de gehele week wordt het populaire lunchprogramma Housuh in de Pauzuh met één uur verlengd. Luisteraars genieten deze week van 12.00 uur tot en met 14.00 uur van confetti door hun speakers met de lekkerste guilty pleasures, hiphop bangers en clubknallers in één grote mix. De gehele week worden SLAM! luisteraars verrast met speciale gasten, dikke prijzen en de lekkerste muziek. Kortom, het belooft één groot feest te worden.
Niet alleen in september pakt SLAM! groots uit. Ook in de maand oktober gaat het radiostation knallen. SLAM! is de nummer één dance autoriteit in Nederland en mag dan ook niet ontbreken tijdens het grootste dance evenement van Europa: ADE. Vier dagen lang boost het radiostation met nationale- en internationale livesets het leven van haar luisteraars en danceliefhebbers vanuit het epicentrum van de dancemuziek: Amsterdam. Luisteraars worden getrakteerd op interviews met ’s werelds beste dj’s en SLAM!- reporters gaan op stap om verslag te doen van de tofste feesten.
SLAM! is dus ook vanaf vrijdag 1 september niet te stoppen. In de Randstad blijft SLAM! op FM te beluisteren via de volgende frequenties: Alkmaar 95.4 FM, Almere 95.9 FM, Den Haag 95.6 FM, Alphen aan de Rijn/Rijnland, 95.9 FM, Groot Amsterdam 95.7 FM, Gouda 95.9 FM, Hilversum/Gooi 95.9 FM, Utrecht 103.4 FM. In heel Nederland blijft SLAM! vanaf 1 september in de beste kwaliteit te ontvangen via DAB+, online en de SLAM! app.
Het mag duidelijk zijn SLAM! is niet te stoppen! Wij blijven het station met de beste pop & dance muziek en blijven het leven boosten van al onze luisteraars. Tijdens de SLAM! Feestweek zullen we voor nóg een extra dosis energie zorgen en onze luisteraars verrassen.
Martijn Zuurveen, Radio Director van SLAM
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.