JOE in het digitale radiopakket van Ziggo JOE, de radiozender met tijdloze en herkenbare muziek uit de 70s, 80s en 90s, is vanaf nu ook…
Qmusic start het nieuwe jaar met een aantal wijzigingen in de programmering. Eerder werd al aangekondigd dat Joost Swinkels in de vroege avond een programma gaat maken op de plek van Kai Merckx die naar JOE verhuist. Nu kondigt de zender een aantal nieuwe programma’s aan. Lars Boele zal te doordeweeks te horen zijn in de late avond en Qmusic Academy-talent Judith Eijk gaat van maandag t/m donderdag een nachtprogramma maken. Joey van der Velden krijgt een vast programma in het weekend en Cain Slobbe maakt een extra programma op zondagnacht. Met deze wijzigingen is de programmering weer op volle sterkte.
Bekende namen en nieuw radiotalent. Met deze wijzigingen geven we Qmusic weer een nieuwe impuls. Lars is een energieke dj die echt midden tussen de luisteraars staat, ideaal voor de late avond. We zijn vooral enorm trots dat we weer een nieuw talent kunnen laten horen. Judith viel op bij de Qmusic Academy met haar eigentijdse geluid en dat gaan we nu horen in de nacht. En Joey van der Velden is al langer een vertrouwde stem bij Qmusic en vanaf januari ook op een vaste tijd te horen in het weekend.
Programmadirecteur Radio bij DPG Media Roland Snoeijer
Judith Eijk is een van de deelnemers aan de laatste Qmusic Academy, het interne opleidingstraject voor radiotalent bij Qmusic. Zij heeft gedurende dit traject bewezen een getalenteerd radiomaker te zijn. Met een eigen stijl en eigentijds geluid dat perfect aansluit bij de waarden van Qmusic.
Maandag – donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
JOE in het digitale radiopakket van Ziggo JOE, de radiozender met tijdloze en herkenbare muziek uit de 70s, 80s en 90s, is vanaf nu ook…
De Lach van 10 Award voor Mala De Amersfoortse Mala heeft officieel de meest aanstekelijke lach van Nederland, zo maakte Gerard Ekdom vanmorgen bekend in…
Bram Krikke op klopjacht naar Domien Verschuuren Qmusic heeft zojuist bekendgemaakt dat er op maandag 13 mei om 08.00 uur ‘s ochtends een grootschalige klopjacht…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.