Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
Op nummer 1 staat hofleverancier van liefdesliedjes: Adele met ‘Make You Feel My Love’. De hitlijst bevat de beste lovesongs van internationale artiesten als Ed Sheeran, P!nk en Coldplay én nationale artiesten als MEAU, Miss Montreal en Racoon. De meest liefdevolle lijst van het jaar is maandag van 09.00 uur tot 18.00 uur non-stop te horen op Sky Radio.
Top 5 beste lovesongs:
Natuurlijk staan de echte classics in de ‘Valentijn Top 101’, zoals ‘I Will Always Love You’ van Whitney Houston en de Dirty Dancing 80’s-hit ‘The Time Of My Life’ van Bill Medley & Jennifer Warnes. Maar ook veel nieuwe tracks zijn te vinden in de hitlijst. Adele is terug van weggeweest en stond de afgelopen maanden in de spotlights met haar nieuwste album ‘30’ en single ‘Easy On Me’. Deze komt binnen op nummer 21. De hoogste nieuwe binnenkomer is P!nk met ‘All I know So Far’, die meteen binnenkomt in de Top 10 op nummer 7. Van de 101 genoteerde hits bevatten in totaal 23 tracks het woord ‘love’ in de titel.
Ons land is goed vertegenwoordigd in de ‘Valentijn Top 101’. Maar liefst tien artiesten van Nederlandse bodem staan in de hitlijst, waaronder Suzan en Freek, DI-RECT, Racoon, Miss Montreal, Danny Vera, Duncan Laurence en MEAU. Het nummer ‘Dat Heb Jij Gedaan’ van MEAU staat op plek 34 en is daarmee de hoogst genoteerde Nederlandse binnenkomer in de lijst. Miss Montreal is met ‘Door De Wind’, op nummer 10, de hoogst genoteerde Nederlandstalige track.
Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
Beste muziek uit Europa ooit gemaakt tijdens de 3FM EuropaParade 3FM maakt zich klaar voor het Eurovisie Songfestival met de EuropaParade en een knallende EuropapaParty.…
De inzet van radio is essentieel in de mediamix In 2022 en 2023 ging zo’n 9% van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.