Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen gaan allebei de uitdaging aan om de komende weken ieder om de beurt een dag ‘zonder iets’ te leven. Ze beginnen deze week met een dag zonder vervoer. Lukt het ze om naar werk te komen? En wie gaat het het beste af? Het is ‘100% zonder…’ is de hele maand augustus te horen in de ochtendshow van 100% NL. Morgen komt Ingrid zonder vervoer naar werk en donderdag is het de beurt aan Giorgio.
De dj’s hebben allebei op vakantie heerlijk genoten van een tijdje ‘zonder’ dingen. Zonder telefoon, zonder verplichtingen, zonder agenda. Daaruit ontstond het idee om ook tijdens werk een dag ‘zonder’ iets te doen. Omdat Giorgio en Ingrid wel van een spelletje houden, gaan ze kijken wie het beste zonder iets kan. Deze week staat een dag zonder vervoer op de planning. Lukt het Giorgio en Ingrid om op werk te komen? En wie slaagt er het beste in? Op woensdag gaat Ingrid het proberen en donderdag is het de beurt aan Giorgio.
Elke week krijgen Giorgio en Ingrid een nieuwe uitdaging. Volgende week maandag wordt bekend wat de uitdaging die week wordt. De hele maand augustus wordt dit spel gespeeld.
Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen presenteren elke werkdag tussen 6.00 en 10.00 uur de ochtendshow ‘Goedemorgen 100% NL’.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.