Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
Zojuist is, in de Coen & Sander show, de eerste JOE-hit geraden tijdens de nieuwe actie: 3 Noten XL. Angelica uit Rotterdam wist dat het om de hit Show Me Love – Robbin S ging. Met dit goede antwoord wint Angelica 1.000 euro!
”Jaaa! Echt waar? Oh mijn collega’s zijn ook aan het toeteren” reageert Angelica wanneer Coen & Sander haar vertellen dat ze de JOE-hit heeft geraden. Angelica had 5 noten nodig om te weten om welke JOE-hit het ging.
Er wordt direct doorgespeeld met een nieuwe JOE-hit. Om 08:55 uur heeft Cor Bakker de eerste noot van een nieuwe JOE-hit gespeeld. Coen & Sander spelen de 3 Noten XL nog t/m vrijdag.
Nieuwe actie
3 Noten XL is een nieuwe actie in de Coen & Sander Show. Vanaf de start van de ochtendshow test Coen de muziekkennis van Sander en nieuwslezeres Merel Westrik met het spel: 3 Noten. Deze week pakken ze uit door luisteraars de kans te geven om mee te doen aan het spel en daarmee 1.000 euro te winnen. Coen en Sander hebben Cor Bakker gevraagd om hun te helpen. Tijdens de ochtendshow speelt Cor Bakker elk uur een nieuwe noot van een bekende JOE-hit op de piano. Het is aan de luisteraars om te raden welke JOE-hit het is. Dit is de eerste editie van de 3 Noten XL en wordt enkel gespeeld in de Coen & Sander Show.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.