3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
Allard Ruyl, CEO Talpa Media Solutions:
De combinatie van TuneIn’s wereldwijde technologieplatform en hyper-lokale live audioprogrammering is wat de TuneIn-dienst zo uniek maakt. Onze samenwerking met Talpa Network markeert een belangrijke stap voorwaarts in onze gecombineerde inspanningen om Nederlandse luisteraars te verblijden.
Talpa Media Solutions zal haar klanten informeren over de inkoopmogelijkheden via de bekende communicatiekanalen. Wil je alvast meer informatie hebben? Neem dan contact op met jouw contactpersoon bij Talpa Media Solutions.
Talpa Network en TuneIn kondigen een strategisch partnerschap aan om TuneIn-luisteraars van over de hele wereld te verbinden met de radiozenders van Talpa Network: Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica. Talpa Network is het eerste Nederlandse mediabedrijf dat een samenwerking met TuneIn aangaat. Het partnership zorgt ervoor dat Talpa kan inspelen op de behoefte van de luisteraars middels op maat gemaakte advertenties.
Xander Czaikowski, Director Digital Distribution bij Talpa Network:
Wij zijn een Nederlands mediabedrijf en hebben een ongeëvenaard inzicht in onze digitale audiomarkt. We weten wie onze luisteraars zijn en wat ze belangrijk vinden. We gaan graag de samenwerking aan met adverteerders om luisteraars die via TuneIn op onze radiozenders afstemmen te voorzien van actuele en relevante content. In samenwerking met TuneIn zullen we er alles aan doen om de luisterervaring te blijven optimaliseren. Het partnership biedt daarnaast de mogelijkheid voor OMS om als exclusieve sales partner dit ook voor andere adverteerders te verzorgen.
De combinatie van TuneIn’s wereldwijde technologieplatform en hyper-lokale live audioprogrammering is wat de TuneIn-dienst zo uniek maakt. Onze samenwerking met Talpa Network markeert een belangrijke stap voorwaarts in onze gecombineerde inspanningen om Nederlandse luisteraars te verblijden,” aldus Richard Stern, CEO van TuneIn. “De gecombineerde expertise van TuneIn en Talpa Network creëert ook ongelooflijke mogelijkheden voor adverteerders die op een zinvolle en authentieke manier in contact willen komen met ons publiek in Nederland. We kijken ernaar uit om nog vele jaren te innoveren met Talpa Network.
Als toonaangevend interactief audioplatform, stelt TuneIn luisteraars van over de hele wereld in staat om een scala aan digitale radiostations en podcasts te streamen, waaronder de radiozenders van Talpa Network; Radio 538, Radio 10, Sky Radio en Radio Veronica. Met distributie over 200+ aangesloten apparaten, waaronder Sonos, Google Home en Tesla, zal TuneIn Talpa Networkluisteraars voorzien van hun favoriete entertainmentcontent. Zo blijven zij, ongeacht waar ze zijn, verbonden in het post-Covid landschap dat 2022 is en wordt daarmee het bereik voor Nederlandse adverteerders vergroot.
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.