Menu

Audio-ambassadeur

Vijf genomineerden in de race

De juryleden vinden dat er veel personen en bedrijven in de strijd om de titel Audify Audio-ambassadeur 2024 meedoen. Het is duidelijk dat audio leeft bij veel partijen. Personen en bedrijven maken het verschil bij de jury door de innovatieve toepassingen.

De jury heeft de volgende vijf genomineerden benoemd:

  1. Hanka de Bruin / Jacobs Douwe Egberts
    Jacobs Douwe Egberts onder medialeiding van Hanka de Bruin, heeft in vervolg op een sterk audioreclamejaar in 2023 doorgepakt in 2024. Na Douwe Egberts gebruikt nu ook Pickwick audio voor een merkcampagne. Hanka is een voorvechter van radio en overtuigt op basis van onderzoeksresultaten over effectiviteit en de bijbehorende creativiteit. De rol van JDE en van Hanka met betrekking tot de inzet van audio wordt in de markt zeer gewaardeerd. Daarom zijn Hanka en Jacobs Douwe Egberts als eenheid genomineerd.
  2. Jeffrey Koen
    Jeffrey Koen (dentsu) maakt er echt werk van. Als audio-fan is hij zeer goed op de hoogte van alle zaken over audio. Jeffrey is een pionier, kort op de bal en als hij vindt dat het aandeel audio te laag is, vecht hij voor meer door de argumentenstrijd aan te gaan. Gevleugelde quote van Jeffrey is “radio is de ideale wingman van je mediaplan”. Binnen dentsu (internationaal) is een groot audio-onderzoek uitgevoerd waarbij een eigen model en normering van audio in mediastrategie is ontwikkeld. Jeffrey gebruikt deze kennis in zijn onderbouwing.
  3. Postcode Loterij
    Postcode Loterij, met Koen Coopmans als drijvende kracht binnen de marketingafdeling, durft te vernieuwen! Waar voorheen de focus lag op het verkopen van loten, zetten zij nu in op uitstekende branded content campagnes binnen het audiodomein. Hiermee brengen zij niet alleen hun missie voor een rechtvaardige, gezonde en groene wereld duidelijk over, maar inspireren zij ook anderen. Daarnaast is de Postcode Loterij een pionier op het gebied van addressable audioreclame, waarbij zij inzetten op ontwikkeling en vernieuwing. Koen Coopmans verlegt met zijn collega’s bij de Postcode Loterij grenzen om impact te maken.
  4. Media Reverse
    Media Reverse, met o.a. Femke van den Boomen, Sjors Kroon en Kelly de Heij, zet naast radio ook vol in op podcast. Met hun adverteerders Rode Kruis, Bruna en ASR volgen zij alle audio-ontwikkelingen op de voet voor een gedegen audiostrategie. In samenwerking met Memo2 is voor ASR een onderzoekcase opgezet waarin de toegevoegde waarde van podcastreclame is aangetoond. Media Reverse, met o.a. Femke van den Boomen, Sjors Kroon en Kelly de Heij, zet naast radio ook vol in op podcast. Met hun adverteerders Rode Kruis, Bruna en ASR volgen zij alle audio-ontwikkelingen op de voet voor een gedegen audiostrategie. In samenwerking met Memo2 is voor ASR een onderzoekcase opgezet waarin de toegevoegde waarde van podcastreclame is aangetoond. ASR maakte een speciale audiocommercial voor het podcastkanaal.
  5. Pol Juffermans
    Pol Juffermans (Wavemaker) is een enorme voorvechter voor audio, in het bijzonder in de FMCG-branche waar de merken nog geen intensieve audio-adverteerders zijn. Hij adviseert Friesland Campina en Perfetti van Melle om audio prominent in te zetten, met resultaat. Pol was in 2023 ook betrokken bij twee nominaties voor de Audify Audio-ambassadeur.
Logo Audify
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrieven
HNK Zuidoost Gebouw Rome

Burgemeester Stramanweg 108-u
1101 AA Amsterdam Zuidoost
© Audify 2024 - Privacy verklaring
Terug
Audio feiten & cijfers Audio inzetten Audify Me
Nieuws Over Audify
RadioCloud Contact
info@audify.nl +31 (0)20 345 1596