Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Lees meerWil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Lees meerWat is de toegevoegde waarde van audioreclame binnen je reclamestrategie? Hoe bepaal je wanneer je audio inzet en welke doelstellingen je hiermee realiseert? Wat doet audio met het brein, hoe werkt dat voor verschillende soorten campagnes? Hoe geef en beoordeel je een creatieve briefing? En waarom is creatie cruciaal en wat zijn de do’s en don’ts? Deze vragen beantwoorden we in de Audify Academy en met deze kennis kun je de kracht van een campagne beter inschatten.
Je herkent welke distinctive brand assets audio oplevert. En we vertellen hoe en waarom een eigen audiogeluid je merkcampagne kan versterken. Verschillende sonic branding companies leggen uit hoe je komt tot een eigen soundlogo.
Leer over de rijkdom die audioreclame biedt en pas de praktische handvatten direct toe in de campagnes. Verrijk je plannen en strategie met de nieuwste inzichten over hoe audio je merk versterkt.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.