Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Lees meerWil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Lees meerHet NMO Luisteronderzoek is onderdeel van het totale mediabereiksonderzoek (Nationaal Media Onderzoek). Het luistergedrag wordt passief en elektronisch gemeten via een app op de telefoon. Naast dit panelonderzoek uitgevoerd door Ipsos, werken we samen met Triton Digital voor het in kaart brengen van censusdata, de NMO Streaming Audio Standaard en de NMO Podcast en Audio on demand Standaard. Twee standaarden die de breedte van luisteren in kaart brengen op streaming radio en podcast niveau.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.