Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Lees meerWil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Lees meerHet eten van een appel kost gemiddeld 5 minuten. C2B heeft van Kanzi de opdracht gekregen om op een vernieuwende manier binnen deze 5 minuten een break te claimen. Het doel was de doelgroep in contact brengen met Kanzi en daarmee de naamsbekendheid verhogen. Deze opdracht leidde tot de ontwikkeling van de podcast ’twistappels’.
Uit onderzoek weten we dat 69% van de leeftijdsgroep tot 34 jaar regelmatig naar een podcast luistert. Daarom is gekozen voor het concept van een podcast-mysterie, waarbij elke aflevering zo’n 5 minuten duurt. Een fictief verhaal dat voelt alsof het waargebeurd is. En waarbij iedere aflevering meer en meer vraagtekens opgeroepen worden. Met een korte duur per aflevering is het een perfecte break van je dag. Tegelijkertijd was dit een spannende factor: vrijwel geen podcast-mysterie heeft zulke korte afleveringen.
Binnen twee maanden na de verschijning van de eerste aflevering had het de volgende resultaten:
Deze resultaten zorgde voor een groei in de naamsbekendheid van Kanzi. Beluister de podcast via de website van Kanzi hier.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.