Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Lees meerWil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Lees meerDe toekomst van radio is vaak het onderwerp van een gesprek. Naar aanleiding van het honderdjarig bestaan van Radio, kreeg Rolf Hartogensis (regisseur) van het RAB de opdracht om een documentaire te maken over audio nu en in de toekomst. Linda Hakeboom interviewt diverse mensen uit het vak en is op zoek naar antwoorden.
Hoe luistert Nederland over vijf jaar? Hoe denken de kenners van het medium de radiomakers, luisteraars, reclamemakers en audiofuturologen dat het radio- en audiolandschap zich gaan ontwikkelen? Deze vragen staan centraal in de radiodocumentaire. Uiteraard weet niemand exacte antwoorden, wel is iedereen van mening dat radio door haar onderscheidende content een belangrijke rol houdt.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.