Menu

Meer merkimpact op lange termijn onder afgeleide consumenten

De magie van afleiding

Hoe kan je in tijden van afleiding toch van de aandacht van je doelgroep profiteren? En met je media-inzet daarop inspelen? Het onderzoek van Ster staat vol inzichten en tips over opvallen bij een afgeleid publiek.

In de huidige wereld met duizenden prikkels per dag consumeren we heel veel media met gedeeltelijke aandacht. We luisteren radio tijdens het autorijden en scrollen op onze telefoon als we een serie kijken.

Wat betekent dit voor reclamecampagnes? Het lijkt logisch om te denken dat reclame alleen effectief is als mensen er aandachtig naar kijken of luisteren. Maar is dat ook zo?

In dit innovatieve onderzoek van Ster lees je hoe je in een wereld vol versnipperde mediaconsumptie resultaat kan behalen op merkherkenning, merkimago en koopgedrag. Daarnaast vind je er praktische tips over hoe je jouw campagne kan laten schitteren bij een afgeleid publiek.

NEURO-ONDERZOEK
De resultaten in dit onderzoek zijn gebaseerd op neuro-onderzoek. Via EEG-scans en eyetracking is de aandacht van 128 deelnemers voor tv- en radiocommercials onderzocht.

Logo Audify
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrieven
HNK Zuidoost Gebouw Rome

Burgemeester Stramanweg 108-u
1101 AA Amsterdam Zuidoost
© Audify 2024 - Privacy verklaring
Terug
Audio feiten & cijfers Audio inzetten Audify Me
Nieuws Over Audify
RadioCloud Contact
info@audify.nl +31 (0)20 345 1596