Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Lees meerWil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Lees meerHoe kan je in tijden van afleiding toch van de aandacht van je doelgroep profiteren? En met je media-inzet daarop inspelen? Het onderzoek van Ster staat vol inzichten en tips over opvallen bij een afgeleid publiek.
In de huidige wereld met duizenden prikkels per dag consumeren we heel veel media met gedeeltelijke aandacht. We luisteren radio tijdens het autorijden en scrollen op onze telefoon als we een serie kijken.
Wat betekent dit voor reclamecampagnes? Het lijkt logisch om te denken dat reclame alleen effectief is als mensen er aandachtig naar kijken of luisteren. Maar is dat ook zo?
In dit innovatieve onderzoek van Ster lees je hoe je in een wereld vol versnipperde mediaconsumptie resultaat kan behalen op merkherkenning, merkimago en koopgedrag. Daarnaast vind je er praktische tips over hoe je jouw campagne kan laten schitteren bij een afgeleid publiek.
NEURO-ONDERZOEK
De resultaten in dit onderzoek zijn gebaseerd op neuro-onderzoek. Via EEG-scans en eyetracking is de aandacht van 128 deelnemers voor tv- en radiocommercials onderzocht.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.