Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Lees meerWil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Lees meer‘Aandacht’ is een veelbesproken onderwerp als het gaat om campagnes. Doordat consumenten dagelijks duizenden reclame-uitingen tegenkomen is het cruciaal dat jouw radiocampagne opvalt. Dan zie je dat terug je naamsbekendheid, boodschapoverdracht en uiteindelijk ook in het koopgedrag van je consument.
Ster heeft een innovatief onderzoek gedaan en dit levert toegankelijke en praktische manieren om de kans op goede aandacht voor je commercial te vergroten met de inzet, inhoud en creatie van je commercial.
De inzichten zijn gebaseerd op innovatief neuro-onderzoek, waarin de aandacht van 150 deelnemers voor tv- en radiocommercials aan de hand van EEG-scans en eyetracking is onderzocht.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.