Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Lees meerWil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Lees meerNMO Mediatrends (opvolger van de Media Standaard Survey) brengt de samenstelling en omvang van de 13+ populatie in kaart en ook het bezit en gebruik van apparaten in de Nederlandse huishoudens. Daarnaast worden crossmediale resultaten gepresenteerd in de vorm van media-imperatives per mediumtype naar doelgroepen. Juist het crossmediale aspect is belangrijk voor NMO want in de nieuwe opzet is het onderzoek nog sterker verbonden met de verschillende bereiksonderzoeken.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.