Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Op zaterdag 30 september is het officieel 35 jaar geleden dat Nederlands eerste – en enige – non-stop feel good zender voor het eerst te horen was. De radiozender viert dit feestelijke moment natuurlijk samen met haar luisteraars: zij kunnen komende week genieten van een week lang Sky Top 1000 en maken kans op een overheerlijke verjaardagstaart. Sky Radio maakt zich zo feestelijk op voor nog eens (minstens) 35 jaar!
Ter ere van het 35-jarig jubileum zendt Sky Radio vanaf zaterdag de Sky Top 1000 uit, gebaseerd op de favorieten van de Sky luisteraar. Massaal stemden zij op Ed Sheeran: de Britse singer-songwriter siert met ‘Perfect’ de nummer 1 positie. Naast de hoogst genoteerde artiest, is Ed Sheeran met maar liefst 18 noteringen bovendien veruit de vaakst genoteerde artiest in de Sky Top 1000. Ook Michael Jackson (13 noteringen) en Coldplay (12 noteringen) doen het goed bij de Sky Radio luisteraar. De hoogst genoteerde Nederlandse productie is Danny Vera met het nummer ‘Roller Coaster’ (10), gevolgd door Direct met ‘Soldier On’ (14) en Krezip met ‘I Would Stay’ (17).
De lijst is van 30 september t/m 6 oktober iedere dag tussen 09:00 uur en 18:00 uur te horen op Sky Radio, via skyradio.nl en op JUKE.
Een goed stuk taart kan natuurlijk niet ontbreken en dus deelt Sky Radio uit. Luisteraars kunnen zichzelf samen met hun collega’s opgeven voor ‘A piece of Sky’ en maken zo kans op een overheerlijke verjaardagstaart die op de werkvloer bezorgd wordt. Want, wie jarig is trakteert!
Op 30 september 1988 werd Sky Radio op feestelijke wijze geopend met niemand minder dan Phil Collins en sinds die oprichting onderscheidt Sky Radio zich door haar kenmerkende non-stop formule: tijdloze hits, zonder gepresenteerde programma’s.
Onze non-stop feel good formule bewijst zich al 35 jaar succesvol, maar deze mijlpaal hadden we natuurlijk nooit gered zonder onze luisteraars. Onze boodschap naar hen blijft onveranderd: Sky is er voor jou wanneer jij dat wilt. Op je werk, onderweg, in het weekend met de kids in de auto, of gewoon lekker thuis. Als je Sky Radio aanzet, dan leveren we altijd wat je van ons verwacht, namelijk de beste mix van classics en hits. En dat wordt gewaardeerd, want over het eerste half jaar van 2023 waren we met Sky bereiksleider: het station met de meeste luisteraars. Dat is waar we het voor doen!
Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.