Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
Er wordt meer audio geconsumeerd dan ooit tevoren. Met meer dan 40% van de totale mediatijd is luisteren één van de belangrijkste vormen van mediaconsumptie. Het aantal platforms dat de luisteraar consumeert, zoals podcasts en digitale audio, groeit exponentieel. Audify heeft de ambitie om bedrijven, merken en hun bureaus te faciliteren bij het meer en beter gebruik maken van audio in commerciële communicatie.
In een wereld vol geluid zijn er volop kansen voor merkeigenaren om zich te onderscheiden. Echter we merken dat de reclame-industrie de potentie van geluid nog niet ten volle benut. Slechts 5% van de reclamebestedingen gaat naar audio, en dat staat in schril contrast met de enorme consumptie. Daarom is de stichting, het bestuur en al haar deelnemers tot deze nieuwe positionering en naam gekomen. Deze stap markeert slechts het begin van een nieuwe vruchtbare toekomst voor audioreclame. Audify speelt een centrale rol in deze toekomst.
Hoe klinkt jouw merk? Dat is de vraag die centraal staat bij Audify. Het is daarbij logisch dat Audify haar werkveld verbreedt ten opzichte van de positie van het RAB. Nadenken over je merkgeluid is een eerste stap naar het benutten van de potentie van audio. Audify kan je daarbij helpen. Geluid is immers overal. Onze deelnemers exploiteren, naast radiostations, nog veel meer audioplatformen en formats. Daarbij past de nieuwe naam naadloos bij het nieuwe luisteronderzoek dat in 2022 het levenslicht zal zien. Met het nieuwe onderzoek zijn we nóg beter in staat om alle vormen van audioconsumptie te meten.
Het merk Audify is ontwikkeld in nauwe samenwerking met De Positioneerders, Brand Being en Amp.Amsterdam. Naast een visuele identiteit vormt uiteraard een sonic identity een cruciaal onderdeel van de nieuwe identiteit. Het geluid van Audify is innovatief, prikkelend, positief en bovenal ook menselijk, en sluit daarmee perfect aan op de merkwaarden van Audify.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.
De nieuwe positionering en merkidentiteit zijn ontwikkeld in samenwerking met: De Positioneerders, Brand Being, Amp.Amsterdam, Ambassadors, Basisidee, SMIT Digitaal Vakmanschap, InSites Consulting en uiteraard het Audify bestuur en kantoor.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.