Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
BLØF ontving vanochtend een speciale ‘Top 4000 Oeuvre Award’. De band is de meest genoteerde Nederlandse act in de hitlijst en niet weg te denken uit de Nederlandse muziekindustrie. Al sinds de allereerste editie van de ‘Top 4000’ in 2005 staat de Nederlandse band in de lijst. Ook dit jaar hebben luisteraars weer massaal gestemd en is de band met maar liefst 22 nummers terug te vinden in de grootste hitlijst aller tijden. ‘Zoutelande’ staat het hoogst genoteerd, op plek 21. De ‘Top 4000’ gaat zondag 4 december om 12.00 uur van start en is te horen op Radio 10, Radio10.nl, de Radio 10-app en via JUKE.
De ‘Top 4000’, van grote popklassiekers tot vergeten hits en guilty pleasures: alles staat erin. Ook dit jaar zijn Michael Jackson en The Beatles de meest genoteerde artiesten in de lijst, beiden staan er 38 keer in. Michael Jackson staat op #8 met ‘Billie Jean’, de hoogst genoteerde hit van The Beatles is ‘Hey Jude’, terug te vinden op plek 31. De hoogste Nederlandse notering is ‘Roller Coaster’ van Danny Vera op de derde plaats. De drie hoogst genoteerde nieuwkomers zijn allemaal van Nederlandse bodem. Zo staat Son Mieux met ‘Multicolor’ op #96, DI-RECT met ‘Through The Looking Glass’ op #99 en neemt Goldband met hun hit ‘Noodgeval’ plek #205 in. Dankzij de serie Stranger Things vinden wij een van de grootste stijgers terug op #44, ‘Running Up That Hill’ van Kate Bush.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.