Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
De SLAM! WKNDMX is vijf jaar geworden en viert dat op zaterdag 20 juli met een 12 uur durende uitzending. De WKNDMX is dan van 8.00 uur tot 20.00 uur te horen op SLAM! De mix wordt zoals altijd gemaakt door Martin Pieters en bevat het beste uit het vijfjarig bestaan van de WKNDMX.
Station Director van SLAM! Martijn Zuurveen: “De WKNDMX is uitgegroeid tot een mooie traditie waarbij we wekelijks luisteraars het perfecte begin van de zaterdagavond bieden. Martin Pieters weet als geen ander hoe hij een mix maakt met alle dansbare nummers van het moment en soms komen er wel tweehonderd nummers in een uur voorbij. Dit maakt het de snelste en meest energieke mix van Nederland. Met SLAM! willen we het leven vieren en de WKNDMX is daar het perfecte voorbeeld van!”
Al 249 uitzendingen is de SLAM! WKNDMX het vaste startschot van de zaterdagavond en wordt uitgezonden van 18.00 tot 20.00 uur. De mix is een opzwepende compilatie van hits die het zaterdagavondgevoel kracht bij zetten. De WKNDMX wordt gemaakt door Martin Pieters. Volgende week is de 250ste uitzending.
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.