Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
We voelen het allemaal in onze portemonnee: hoge rekeningen voor energie en boodschappen. Daarom reikt zender Sky Radio dit jaar opnieuw de hand aan haar luisteraars: met een nieuwe editie van de actie ‘Leef 1 Jaar Gratis’ geeft de muziekzender één van haar luisteraars een jaar lang gratis leven cadeau. Dit betekent dat Sky Radio 365 dagen lang de kosten op zich neemt voor o.a. woonlasten, energiekosten, tanken, zorgverzekering, boodschappen én bijvoorbeeld een vakantie. Deelnemen aan ‘Leef 1 Jaar Gratis’ kan van 2 tot en met 27 januari, iedere werkdag van 06:00 uur tot 22:00 uur via skyradio.nl of de Sky-app. De winnaar wordt bekendgemaakt op maandag 30 januari 2023.
Het is niet de eerste keer dat Sky Radio een luisteraar blij maakt met een jaar lang gratis leven, maar dit jaar is de actie relevanter dan ooit. Met torenhoge rekeningen en kosten in de winkel, wordt de financiële druk bij steeds meer huishoudens opgevoerd. Met het vergoeden van alle noodzakelijke kosten biedt Sky Radio daarom een helpende hand.
Meedoen kan vier weken lang, iedere werkdag door het codewoord – te horen op Sky Radio – door te geven in de gratis Sky-app of op skyradio.nl. Wekelijks worden de finalisten bekendgemaakt. Uit de in totaal 20 finalisten wordt op 30 januari de winnaar middels een trekking gekozen, uiteraard onder toeziend oog van een notaris. Wanneer officieel bekend is voor wie het jaar 2023 een stuk goedkoper uit gaat vallen, wordt de gelukkige winnaar nog diezelfde dag thuis verrast met de felbegeerde waardecheque.
En er is meer, want niet alleen de finale-winnaar heeft prijs: naast dat zij kans maken op de hoofdprijs, winnen alle finalisten een boodschappen cheque van 100 euro.
Het is geen geheim dat het leven duurder en duurder wordt. Een boodschap of een volle tank is voor sommige mensen misschien ineens niet meer zo vanzelfsprekend als dat het was. Wij willen het leven van onze luisteraar leuker én makkelijker maken, door ze de kans te geven een heel jaar lang op onze kosten te leven. Met de extra dagwinnaars hopen we daarbij voor nog meer mensen hun financiële zorgen iets te verlichten. En het leuke is: meedoen is helemaal gratis!
Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.