De wereld in een luisterbeleving Vanaf vrijdag 14 februari 2025 heeft Nederland er een uniek radiostation bij: CREAM. Waar hoor je Stevie, Schubert en Sade…
Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen hebben een nieuw, meerjarig contract getekend bij 100% NL. Hiermee blijft hun ochtendshow ook de komende jaren te horen. Daarnaast wijzigt de naam van ‘Goedemorgen 100% NL’ naar ‘Giorgio & Ingrid’.
Giorgio en Ingrid weten met hun energieke, positieve radio veel luisteraars aan zich te binden. Ook de komende jaren delen ze lief en leed in de ochtend van 100% NL.
Martijn Zuurveen, Station Director 100% NL
Ik ben nu drie jaar bezig bij 100% NL, maar ik heb het gevoel dat we nog aan het begin staan van zoveel moois. Ik heb heel veel zin om de komende jaren samen met Ingrid en de luisteraars wakker te worden!
Giorgio Hokstam
Opstaan terwijl half Nederland nog op een oor ligt, klinkt vast en zeker niet voor iedereen als muziek in de oren. Maar ik ga dan naar het leukste werk van het land! Ik vind het bijzonder om samen, met Giorgio, voor zoveel luisteraars onderdeel te zijn van de start van hun dag. En dat het programma vanaf nu ook onze namen draagt vind ik wel echt heel tof!
Ingrid Jansen
Het nieuwe jaar begint bij Giorgio & Ingrid met een frisse start en daarom geven Giorgio en Ingrid aan een gelukkige luisteraar een jaar lang een schoonmaakhulp weg. Luisteraars kunnen dit winnen tussen 6 en 17 januari.
Giorgio begon in maart 2023 aan zijn avontuur in de ochtend bij 100% NL en wordt sinds november van dat jaar bijgestaan door Ingrid. De afgelopen tijd hebben ze veel met de luisteraars gedeeld. Zo hebben ze een dag hun kinderen mee naar werk genomen en een radiomarathon gedaan van 28 uur. Ook hebben ze de groep 8-toets gedaan met de kennis van nu. Giorgio is onlangs voor de derde keer vader geworden.
Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen presenteren elke werkdag tussen 6.00 en 10.00 uur de ochtendshow ‘Giorgio & Ingrid’.
De wereld in een luisterbeleving Vanaf vrijdag 14 februari 2025 heeft Nederland er een uniek radiostation bij: CREAM. Waar hoor je Stevie, Schubert en Sade…
Meerjarig contract voor Giorgio en Ingrid Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen hebben een nieuw, meerjarig contract getekend bij 100% NL. Hiermee blijft hun ochtendshow ook…
De Soundlogo Top 30 Albert Heijn scoort het hoogst op herkenbaarheid en onderscheidenheid met haar soundlogo. Het pas gelanceerde ‘En dat voor die prijs’ van…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.