De wereld in een luisterbeleving Vanaf vrijdag 14 februari 2025 heeft Nederland er een uniek radiostation bij: CREAM. Waar hoor je Stevie, Schubert en Sade…
Gisteravond is SLAM! DJ Max Bolhuis nietsvermoedend verrast met zijn eerste gouden plaat voor het nummer Dyscalculie. De hit, die begin maart werd uitgebracht, is inmiddels meer dan 11 miljoen keer gestreamd, waaronder 8.6 miljoen keer in Nederland. Hiermee heeft Max de gouden status te pakken.
SLAM! verraste hem gisteravond met dit heugelijke nieuws. De gouden plaat werd op Moederdag vol trots door zijn eigen moeder overhandigd tijdens Max zijn eigen radio-item ‘Rap Door Je Weekend’.
Ongelofelijk, een gouden plaat voor ‘Dyscalculie’ en inmiddels méér dan 11 miljoen streams. Ik heb gisteravond voor de eerste keer met tranen in mijn ogen radio geprobeerd te maken, ik had het gewoon niet verwacht! Ik wil iedereen bedanken die het nummer de afgelopen tijd heeft geluisterd en ik kan niet wachten om binnenkort nieuwe muziek met jullie te delen.
Max Bolhuis, DJ SLAM!
Elke zondagavond van 19.00 – 22.00 uur verzorgen Patrick en Max de afterparty van het weekend bij SLAM! In dit programma heeft Max zijn eigen radio-item genaamd ‘Rap Door Je Weekend’. Elke week ontvangt hij drie woorden van een luisteraar, waar hij vervolgens een nummer omheen bouwt. De uitzending van zondag 19 februari 2023 ging compleet viraal. Max kreeg de woorden ‘zuigen’, ‘verhuizen’ en ’tattoo’ van luisteraar Emma en een aanstekelijke beat van Penchi. In slechts 15 minuten toverde hij de woorden om in het nummer Dyscalculie. Vijf dagen na de lancering van het nummer pakt Max de nummer één positie van de Spotify Top 50. Binnen twee maanden bereikt de track alleen al op Spotify 11 miljoen streams en inmiddels wordt de hit al in 165 landen gestreamd.
Nadat Dyscalculie viraal ging op social media lijkt de rode loper voor de twintiger uitgerold, platenlabels hangen aan de telefoon, talkshows staan voor hem in de rij en Nederlandse topartiesten duiken met hem de studio in. Op Koningsdag tourde Max met Bizzey door Nederland en op donderdag 4 mei had hij zijn eerste eigen show in Tivoli.
De wereld in een luisterbeleving Vanaf vrijdag 14 februari 2025 heeft Nederland er een uniek radiostation bij: CREAM. Waar hoor je Stevie, Schubert en Sade…
Meerjarig contract voor Giorgio en Ingrid Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen hebben een nieuw, meerjarig contract getekend bij 100% NL. Hiermee blijft hun ochtendshow ook…
De Soundlogo Top 30 Albert Heijn scoort het hoogst op herkenbaarheid en onderscheidenheid met haar soundlogo. Het pas gelanceerde ‘En dat voor die prijs’ van…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.