Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Presentatrice en ondernemer Kim Kötter is komende week samen met Giorgio Hokstam te horen in de ochtendshow van 100% NL. De 41-jarige moeder van drie en vrouw van zanger Jaap Reesema neemt tijdelijk de rol van Ingrid Jansen over, die vakantie heeft.
Met een eigen merk waar ze ook het gezicht van is, drie zoons en een druk leven als influencer lijkt het onbegonnen werk, maar ze gaat het komende week toch doen: elke dag vroeg uit de veren om de ochtendshow op 100% NL te presenteren. Ze doet dat samen met de vaste ochtendshow-dj Giorgio Hokstam en vervangt de andere ochtend-dj Ingrid Jansen, die even vakantie heeft.
Kim kijkt erg uit naar de klus: “Als mensen aan mij vragen of Jaap thuis wel eens voor me zingt, dan zeg ik altijd dat ik hem vooral hoor op 100% NL. Want ik heb die zender thuis altijd aanstaan. Ik vind het dus ook ontzettend leuk dat ik er volgende week zelf te horen ben! Wat maar weinig mensen weten is dat ik nadat ik Miss Nederland werd, jarenlang een radioprogramma heb gepresenteerd op de lokale omroep. Als avondmens wordt het vroege opstaan wel een uitdaging. Maar ik weet zeker dat het een feestje wordt met Giorgio, daarvoor sta ik graag vroeg op!”
Kim Kötter vergaarde bekendheid toen ze in 2002 voor Nederland meedeed aan de Miss Universe verkiezingen in Puerto Rico. Later organiseerde ze een tijd lang zelf de Miss Nederland-verkiezingen. Daarnaast is ze presentatrice en een graag geziene gast in talkshows. Ze was vaste tafelgast van de ochtendshow van Omroep WNL en was een tijd te zien als co-host bij Shownieuws. Ook runt ze haar eigen merk genaamd Poespas, waar ze ook het gezicht van is. Ze is getrouwd met zanger en podcastmaker Jaap Reesema en samen hebben ze drie zoons, Muck, Youp en Ted.
Komende week zijn Giorgio en Kim elke werkdag tussen 6.00 en 10.00 uur te horen met de ochtendshow ‘Goedemorgen 100% NL’.
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.