3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
Op donderdag 1 februari 2024 viert radiozender KINK haar 5e verjaardag. Het alternatieve rockstation doet dat met een unieke lijst op de radio en een feest in TivoliVredenburg.
Van maandag 29 januari tot en met vrijdag 2 februari is elke dag de KINK 500 te horen. Deze lijst bestaat uit de 500 meest geliefde tracks uit vijf jaar KINK 1500, de door de KINK-luisteraars samengestelde lijst met de beste nummers ooit gemaakt.
De KINK 500 wordt gepresenteerd door dj’s Michiel Veenstra, Eric Corton, Stefan Koren en Tim Op het Broek.
Op zaterdag 3 februari viert KINK samen met honderden luisteraars de verjaardag tijdens een speciale 5 Jaar KINK editie van de Gitaardisco in TivoliVredenburg in Utrecht, waar KINK-dj’s als Michiel Veenstra, Eric Corton, Jasper Leijdens en Jim Vorwald de beste muziek draaien. Ook de Haagse band Wodan Boys is aanwezig voor een dj-set. De avond is inmiddels volledig uitverkocht, maar luisteraars maken tijdens de KINK 500 nog kans op het winnen van de allerlaatste tickets.
Toen we vijf jaar geleden begonnen aan KINK hadden we niet durven dromen hoe mooi dit avontuur zou uitpakken. Elke maand luisteren er rond de miljoen mensen naar onze unieke en direct herkenbare muziekmix van alternative rock-helden als Foo Fighters, Pearl Jam en Nothing But Thieves. Met de start van onze uitzendingen op de FM in de Randstad sinds 23 januari kunnen nog meer mensen op nog meer plekken KINK luisteren en met ons meevieren!.
programmadirecteur Michiel Veenstra
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.