3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
Wat hebben I Would Stay van Krezip, Europapa van Joost, Multicolor van Son Mieux en Coolio’s Gangsta’s Paradise met elkaar gemeen? Alle vier waren ze 3FM Megahit! Sinds 1993 is de geschiedenis van de 3FM Megahit veelzijdig en geeft het een kijkje in de tijdsgeest van die jaren. Traditiegetrouw kiezen de 3FM-dj’s welk nummer de belangrijkste track van 3FM in die week is. Inmiddels zijn er 1.539 Megahits, maar welke megahit dé 3FM Megahit is? Dat bepaalt de luisteraar!
De stembussen voor de 3FM Top Megahit zijn vanochtend geopend bij Wijnand in de Ochtend. Luisteraars kunnen tot en met zondag 14 april stemmen op hun favoriete 3FM Megahits van de afgelopen dertig jaar. Omdat de lijst er één is voor de echte muziekliefhebber, kunnen luisteraars een muzikale prijs winnen. Wie stemt maakt kans op drie vinylplaten naar keuze én het zeer gewilde 3FM Festivalmatje, om alvast in de stemming te komen voor het festivalseizoen. Stemmen kan via 3fm.nl/megahit.
De 3FM Top Megahit start maandag 15 april om 06.00 uur en is dagelijks tot 16.00 uur te horen op 3FM. Op vrijdag 19 april maakt 3FM-dj Sophie Hijlkema de megahit der megahits omstreeks 16.00 uur bekend, want dan wordt de nummer één gedraaid. Vorig jaar voerde Impossible van Nothing But Thieves de lijst aan. De 3FM Top Megahit is te volgen via 3FM, 3FM.nl en de gratis NPO Luister-app.
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.