3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
Qmusic start het nieuwe jaar met een aantal wijzigingen in de programmering. Eerder werd al aangekondigd dat Joost Swinkels in de vroege avond een programma gaat maken op de plek van Kai Merckx die naar JOE verhuist. Nu kondigt de zender een aantal nieuwe programma’s aan. Lars Boele zal te doordeweeks te horen zijn in de late avond en Qmusic Academy-talent Judith Eijk gaat van maandag t/m donderdag een nachtprogramma maken. Joey van der Velden krijgt een vast programma in het weekend en Cain Slobbe maakt een extra programma op zondagnacht. Met deze wijzigingen is de programmering weer op volle sterkte.
Bekende namen en nieuw radiotalent. Met deze wijzigingen geven we Qmusic weer een nieuwe impuls. Lars is een energieke dj die echt midden tussen de luisteraars staat, ideaal voor de late avond. We zijn vooral enorm trots dat we weer een nieuw talent kunnen laten horen. Judith viel op bij de Qmusic Academy met haar eigentijdse geluid en dat gaan we nu horen in de nacht. En Joey van der Velden is al langer een vertrouwde stem bij Qmusic en vanaf januari ook op een vaste tijd te horen in het weekend.
Programmadirecteur Radio bij DPG Media Roland Snoeijer
Judith Eijk is een van de deelnemers aan de laatste Qmusic Academy, het interne opleidingstraject voor radiotalent bij Qmusic. Zij heeft gedurende dit traject bewezen een getalenteerd radiomaker te zijn. Met een eigen stijl en eigentijds geluid dat perfect aansluit bij de waarden van Qmusic.
Maandag – donderdag
Vrijdag
Zaterdag
Zondag
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.