Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
NPO 3FM, NPO FunX en NPO 3 besteden van woensdag 18 tot en met zaterdag 21 januari volop aandacht aan Europa’s grootste showcasefestival Eurosonic Noorderslag. NPO 3FM en NPO FunX komen live vanaf het festival in Groningen en doen verslag van aanstormend Nederlands én Europees talent, NPO 3 brengt liveregistraties en achtergrondverhalen van Eurosonic Noorderslag.
Vanaf maandag 16 januari staat NPO 3FM in het teken van Eurosonic Noorderslag. In het nieuwe avondprogramma ‘VoorAan’ van Jamie Reuter en Olivier Bakker (POWNED) blikken de dj’s vooruit op het festival en laten de luisteraar kennismaken met nieuwe Nederlandse en Europese acts. Vanaf donderdag 19 januari komt het programma live vanuit Groningen waar Jamie en Olivier verslag doen van het Europese showcasefestival, met livesessies van onder meer The Haunted Youth, néomí (3FM Talent), The Scratch, S1MBA en Nonchelange.
Op vrijdagavond doet 3voor12 Radio (VPRO) met 3FM-dj Eva Koreman live verslag van Eurosonic, met de tofste livesessies, optredens en interviews met onder meer Elephant (3FM Talent), Cosmic Crooner, Marta Knight, Cloud Cafe, The Jordan en Pitou. Op zaterdag, tijdens het Nederlandse festival Noorderslag, doen Jamie Reuter, Olivier Bakker en Ivo van Breukelen verslag van al het aanstormende Nederlandse talent. VPRO 3voor12 doet crossmediaal verslag van het hele festival: op de site, social media, met online video, foto’s, tiplijsten, opwarmstukken, interviews en recensies vanuit Groningen.
Tijdens Noorderslag presenteren NPO 3FM en ESNS de talkshow Nieuw Nederlands Peil. 3FM-dj’s Justin Verkijk en Veronica van Hoogdalem stellen nieuwe muzikale talenten voor aan het grote publiek. Met Claude, Amina, Wodan Boys en Mariposa. Deze opkomende artiesten staan aan het begin van hun carrière, maar waren nog niet te ontdekken op de bekendere podia of festivals in Nederland. Tijdens de talkshow spelen ze enkele nummers live. Ook oud winnaars van de Popprijs schuiven aan om het te hebben over het begin van hun muzikale carrière.
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.