Adverteerder krijgt via een one-stop shop unieke toegang tot FM, DAB, streaming audio en podcasts Talpa Media en Audiohuis werken per februari 2025 samen bij…
Erykah Badu, Lauryn Hill en Dr. Dre. Maar ook Nederlandse acts als Arnhemgewijs, Extince en Postmen. Ze komen allemaal voorbij in de NPO BLEND All-time Hiphop and R&B Top 1000, de allereerste hitlijst op de experimentele zender NPO BLEND. De afgelopen week hebben luisteraars gestemd op hun favoriete hiphop en R&B hits en vanochtend is het aftellen naar de nummer 1 begonnen. De NPO BLEND All-time Hiphop and R&B Top 1000 is maandag tot en met donderdag tussen 07:00 en 20:00 uur en vrijdag tussen 07:00 en 17:00 uur te horen op NPO BLEND.
Wie uiteindelijk de nieuwe lijst aanvoert is nog een hele week spannend. Via het NPO BLEND Insagram-account kan nog tot tot vrijdag gestemd worden op de de vijf kanshebbers:
Beyonce Ft. Jay-Z – Crazy In Love
Blackstreet Ft. Dr. Dre & Queen Penn – No Diggity
Lauryn Hill – Doo Wop (That Thing)
Postmen – Cocktail
Def Rhymz Ft. Lloyd De Meza – Schudden
Maar naast deze top vijf staat de lijst vol met grote hits die je nergens anders op de Nederlandse radio hoort. En waarvan bijna de helft, ruim 400 tracks, is gemaakt door vrouwelijke artiesten.
De NPO BLEND All-Time Hiphop and R&B Top 1000 is van maandag tot en met donderdag te horen tussen 07:00 en 20:00 uur, en vrijdag tussen 07:00 en 17:00 uur. Van maandag tot en met donderdag hoor je tussen 20:00 en 21:00 uur een mix van de grootste hits van die dag en op vrijdag is er de officiële Top 1000 afterparty met Shay & Friends!
NPO BLEND
NPO BLEND is een pilot van de publieke omroep en minimaal een jaar lang te beluisteren via NPO Luister, DAB+ en npoblend.nl. De pilotzender richt zich op de generaties die met NPO FunX zijn opgegroeid en nu een volwassen geluid willen horen. NPO BLEND biedt luisteraars tussen de 35 en 54 jaar een gevarieerde mix van R&B, afro, neo soul, hiphop en classics uit de nineties en zeroes. Tijdens de gepresenteerde programma’s is er volop ruimte voor nieuws, cultuur en verhalen die de doelgroep aanspreken. Ga voor meer informatie naar npoblend.nl.
Adverteerder krijgt via een one-stop shop unieke toegang tot FM, DAB, streaming audio en podcasts Talpa Media en Audiohuis werken per februari 2025 samen bij…
De 3FM Awards Met 3FM Serious Request nog vers in het geheugen, blikt NPO 3FM alweer vooruit op het volgende: de 3FM Awards! De line-up…
A Forest van The Cure opnieuw op nummer 1 Michael Jackson, Prince, U2, Bruce Springsteen en Queen: in de jaren ’80 scoorden zij hun grootste…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.