Investeringen audioreclame op recordhoogte
De audioreclamebestedingen in 2021 bedragen 209,5 miljoen euro, een stijging van 23,4% ten opzichte van 2020. De bestedingen zijn zelfs hoger dan het recordjaar 2019.
De audioreclamebestedingen in 2021 bedragen 209,5 miljoen euro, een stijging van 23,4% ten opzichte van 2020. De bestedingen zijn zelfs hoger dan het recordjaar 2019.
De ochtendshow Mattie & Marieke wint de 16e Gouden RadioRing!
NPO Radio 4 geeft Nederlandse (zzp-)musici een extra groot podium met de themaweek Booster Klassiek. Van 31 januari tot en met 4 februari staan zoveel…
Van 22 tot en met 28 januari staat Radio Veronica in het teken van de ‘Epic 80s’. Een week lang herbeleven luisteraars de jaren 80…
Qmusic en NOC*NSF gaan een meerjarige intensieve samenwerking aan. Dit betekent dat Qmusic officieel radiopartner wordt van de sportorganisatie en tijdens de Olympische Spelen verslag…
Qmusic en Mobiel.nl gaan een intensieve meerjarige samenwerking aan rondom het item 'Verdubbel je Salaris in één Minuut' in de middagshow met Domien Verschuuren.
Inzenders maken kans op €40.000,- in Bitcoin. De gloednieuwe editie van Hierrr Met Je Rekening start vanaf maandag 10 januari en is te horen tussen…
Vertrouwde stemmen Tim Klijn en Marisa Heutink op nieuwe tijdsloten.
Uit ruim 200 inzendingen voor ‘The Cast’, een initiatief van Talpa Network om podcastmakers te helpen en ondersteunen bij het realiseren van hun creatieve idee,…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.