‘Lokale merkkracht plus internationale schaalvoordelen’ Het Belgische Mediahuis is door internationale acquisities een Europese speler van formaat. Sinds 2015 is ook NRC Media onderdeel van…
‘Lokale merkkracht plus internationale schaalvoordelen’ Het Belgische Mediahuis is door internationale acquisities een Europese speler van formaat. Sinds 2015 is ook NRC Media onderdeel van…
Leef 1 jaar gratis We voelen het allemaal in onze portemonnee: hoge rekeningen voor energie en boodschappen. Daarom reikt zender Sky Radio dit jaar opnieuw…
Publiek platform voor klassieke muziek De klassieke radiozender NPO Radio 4 heet vanaf vandaag NPO Klassiek. De zender wordt hét publieke platform voor klassieke muziek…
Welke thema’s verdienen meer aandacht? Welke thema’s en onderwerpen vindt Nederland belangrijk? Welke verhalen moeten meer aandacht krijgen op NPO Radio 1? Onder de noemer…
Van start Missie 538 is officieel van start! De actieweek werd vanmorgen geopend door Jasmijn Nijhuis (9 jaar) uit Emmen die op indrukwekkende wijze voorlas…
FunX-dj Fernando Halman en Anna Nooshin zijn hosts NPO FunX organiseert op donderdag 22 december een Good Vibes Dinner voor jongeren die naar Nederland gevlucht…
In actie voor Het Vergeten Kind Zojuist sloot Angela Schijf, ambassadeur van Het Vergeten Kind, de deur van het Glazen Huis achter 3FM-dj’s Barend van…
Van verdiepende interviews tot een podcastjaaroverzicht: luisteraars die even geen zin hebben in kersthits of -films kunnen ook dit jaar weer bij NPO Radio 1…
Sky Radio Christmas Top 50 Voor de derde keer op rij is ‘Last Christmas’ van Wham! verkozen tot de nummer 1 kersthit in de Sky…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.