‘Dat is het lekkere van Albert Heijn’ is de meest bekende jingle van Nederland
De Soundlogo Top 30 Albert Heijn scoort het hoogst op herkenbaarheid en onderscheidenheid met haar soundlogo. Het pas gelanceerde ‘En dat voor die prijs’ van…
De Soundlogo Top 30 Albert Heijn scoort het hoogst op herkenbaarheid en onderscheidenheid met haar soundlogo. Het pas gelanceerde ‘En dat voor die prijs’ van…
Inschrijvingen voor de podcast pitch vanaf vandaag geopend Na het succes van de eerste NPO Luister Podcast Pitch keert de publiekspitch dit jaar terug bij…
Nieuwe DAB+ en digitale stations Mediahuis Radio vanaf 6 januari 2025 Radio Veronica lanceert een nieuwe landelijke digitale zender: Radio Veronica Goud van Oud. Het…
Backstage bij de grootste kroeg van Nederland Radio 538 duikt opnieuw in de gezelligheid van De Vrienden van Amstel LIVE!. Voor het achtste jaar op…
Eerbetoon voor een iconische carrière Met bijna elk mogelijk Top 40 record op zijn naam, werd de Fransman verrast door Qmusic-dj Stephan Bouwman op Ibiza.…
Sky Radio neemt voor één jaar lang de kosten op zich Na een warme, gezellige decembermaand waarin mensen vaak nét even teveel geld uitgeven, zijn…
Innovatief concept ‘De Juiste Vraag’ prikkelt creativiteit en denkvermogen Vanaf aanstaande maandag 6 januari is de Nederlandse radio een nieuw spel rijker. Met een opvallende,…
’80s maand De komende weken staan bij Radio Veronica in het teken van de jaren ’80 van de vorige eeuw. Zo draait de zender veel…
Schaamteloos genieten met de allerbeste meezingers Januari wordt allesbehalve saai, want Radio 10 staat de hele maand in het teken van schaamteloos genieten. De Guilty…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.