Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Felix De Laet, beter bekend als de internationale top-dj Lost Frequencies verlengt zijn contract met Qmusic. De Belgische dj en producer gaat door met zijn eigen show ‘Lost Radio’, elke zaterdagnacht tussen 01:00 en 02:00 uur. Daarnaast is Joost Swinkels vanaf eind oktober elke zaterdagavond tussen 22:00 en 00:00 uur te horen met de Worldwide Club 20.
De 29-jarige Belgische Felix De Laet groeide de afgelopen jaren uit van muziekproducer tot internationale top-dj. Hij brak door met het nummer ‘Are You With Me’, dat in maar liefst 18 landen op nummer 1 terechtkwam en wist daarna nog vele keren de Top 40 te bereiken. De hoogste noteringen zijn voor ‘Reality’, ‘Love To Go’, ‘Rise’ en ‘Where Are You Now’, die allemaal in de top 10 belandden. Afgelopen zomer werd ‘Where Are You Now’ zelfs bekroond met de magische mijlpaal van 1 miljard streams.
Na een jaar succesvol de Worldwide Club 20 te hebben gepresenteerd, geeft Domien Verschuuren eind oktober het stokje over aan Joost Swinkels. De Worldwide Club 20 is iedere zaterdag tussen 22:00 uur en 00:00 uur te horen op Qmusic. In deze hitlijst zet Joost de twintig grootste internationale dancetracks op een rij, in samenwerking met de Stichting Nederlandse Top 40.
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.