Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
In een nieuwe editie van ‘Hierrr Met Je Rekening’ vergoedt Radio 538 weer de meest uiteenlopende rekeningen van luisteraars. Een grote miskoop? Of een gekke hobby? Geen rekening is te gek, zolang er een opvallend verhaal achter zit. De actie start maandag 16 januari en is twee weken lang ieder uur te horen op Radio 538.
Van de rekening voor een fietstrainer voor oud-Olympiër Elis, de trouwring van luisteraar Björn die hij tijdens het vissen verloor aan een grote snoekbaars tot kosten die kwamen kijken bij een persoonlijke zoektocht naar de roots van een luisteraar. In ‘Hierrr Met Je Rekening’ werden vorig jaar de mooiste, grappigste en meest ontroerende rekeningen betaald. Dit jaar kunnen luisteraars weer hun (al betaalde) rekeningen inzenden via 538.nl en de 538-app. Als de naam van de inzender door één van de 538-dj’s wordt genoemd, heeft deze luisteraar een kwartier de tijd om naar de studio te bellen. Lukt dat? Dan betaalt 538 de rekening. Lukt het niet? Dan gaat de aasgierenlijn open en worden de kosten van de rekening uitbetaald aan de luisteraar die als eerste in de uitzending komt.
‘Hierrr Met Je Rekening’ is iedere werkdag van maandag 16 tot en met vrijdag 27 januari tussen 07.00 en 19.00 uur te horen op 538 en te volgen via de site van 538. Rekeningen kunnen tot en met donderdag 26 januari 17.00 uur ingestuurd worden via de 538-site.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.