3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
Radio 538 en de KNVB blijven elkaar trouw. Ook aankomend jaar is 538 weer de officiële radiopartner van de Nederlandse voetbalbond. Naast een nauwe samenwerking tijdens het WK 2022 in Huis van Oranje en bij alle thuiswedstrijden van het Nederlands elftal en de OranjeLeeuwinnen, blijven de KNVB en Radio 538 ook samen optrekken in het creëren van exclusieve content.
Met het WK in het vooruitzicht betekent de vernieuwde samenwerking dat luisteraars van Radio 538 kans maken op kaarten voor Huis van Oranje, hét officiële Oranjefanevent van de KNVB. En dat niet alleen; maandag maakte Jack van Gelder bij ‘De 538 Middag met Frank Dane’ bekend dat Radio 538 live radio gaat maken vanuit Huis van Oranje. Voetbalfans hoeven hierdoor geen minuut te missen van het grootste Oranjefeest van dit jaar.
Met heel veel trots gaan we de verlenging in met de KNVB. Al bijna 20 jaar werken we nauw met elkaar samen, we kunnen wel stellen dat we een mooie match zijn. We kijken uit naar een najaar dat volledig Oranje kleurt. We kunnen niet wachten om met alle voetballiefhebbers thuis en in Huis van Oranje het WK te volgen en feest te vieren.
Coco Hermans, Radio Director 538
Het is enorm belangrijk om de voetbalfans via alle mogelijke kanalen te blijven bereiken. Voetbal is tegenwoordig ook entertainment geworden en de samenwerking met één van de grootste radiozenders van Nederland is daarbij essentieel. De aanwezigheid van Radio 538 in Huis van Oranje is daar een heel goed voorbeeld van. We zijn dan ook heel blij met de verlenging van deze overeenkomst.
Jean Paul Decossaux, directeur commercie KNVB
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.