Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Wietze de Jager:
Ik vind het waanzinnig dat we het vertrouwen krijgen om iedere ochtend radio te maken. Het is een feest om samen met Klaas, Mart en de luisteraars van 538 de dag te starten.
Klaas van der Eerden:
In de afgelopen drie jaar is mijn liefde voor radio ontstaan en steeds verder gegroeid. Wat er nu gebeurt, had ik niet durven dromen!
Coco Hermans:
Met de nieuwe ochtendshow gaat 538 een volgende fase in. Door de jaren heen ontwikkelt ons publiek zich en het is voor een hitstation heel belangrijk met de luisterbehoefte mee te groeien. Eind november hebben we een start gemaakt met het aanpassen van onze programmering en de nieuwe ochtendshow is daarin een volgende stap. Wietze, Klaas en Mart hebben ook de afgelopen zomer weer bewezen midden tussen de luisteraars te staan en met enorm veel creativiteit, energieke en onderscheidende radio te kunnen maken. Radio die perfect aansluit bij de hedendaagse behoefte van de luisteraars. Daarmee nemen we afscheid van de ochtendshow van Frank Dane en zijn team. Met de opvolging van Edwin Evers hebben zij een geweldige prestatie geleverd, wij zijn ze dan ook heel dankbaar. Wij gaan ervan uit dat wij ook in de toekomst met Frank en zijn team bij 538 zullen blijven samenwerken.
Wietze is sinds 2018 met ‘Weekend Wietze’ op vrijdagavond te horen op Radio 538. Ook maakte hij bijna twee jaar een dagelijks lunchprogramma tussen 12.00 uur en 14.00 uur, presenteerde hij shows in het weekend, was hij te zien als presentator van videoformats als ‘Platenbazen’ en was hij de vaste vervanger van Frank Dane die na drie jaar afscheid neemt van het tijdslot.
Naast zijn werk als komiek en televisiepresentator, presenteert Klaas van der Eerden ruim drie jaar samen met Wietze ‘Weekend Wietze’.
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.