Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
Vandaag wordt het nieuwste album van Suzan & Freek ‘Iemand van Vroeger’ gelanceerd. Om de lancering van hun derde album te vieren gaat het duo een samenwerking met 100% NL aan.
Luisteraars van het radiostation maken van maandag 25 september tot en met vrijdag 29 september iedere dag kans op tickets voor het uitverkochte concert van Suzan & Freek in de Ziggo Dome op zaterdag 11 november. Maar dat is niet alles, 100% NL mag nog meer exclusieve verrassingen weggeven. Zo geeft het radiostation de hele week het gloednieuw gesigneerde album weg, inclusief een Suzan & Freek merchandise pakket. Als kers op de taart zullen Suzan & Freek de feestweek op vrijdag 29 september op spectaculaire wijze afsluiten. Voor deze bijzondere gelegenheid ruilen zij hun zangmicrofoons eenmalig in voor radiostudio-microfoons en gedurende vier uur het ochtendprogramma ‘Goedemorgen 100% NL’ volledig presenteren.
Op vrijdag 29 september, tussen 06.00 en 10.00 uur, staat er een bijzonder hoogtepunt gepland tijdens de Suzan & Freek week. Het duo zal namelijk een tijdelijke carrière switch maken naar radio-dj’s, en ‘Goedemorgen 100% NL’ zal voor één keer volledig worden gepresenteerd door dit tweetal. Van het verzorgen van de weer- en verkeersinformatie tot het kiezen van de afspeellijst en van het bekendmaken van de ‘Hit van 100’ tot het presenteren van ‘The Wake Up Call’.
Om in aanmerking te komen voor deze exclusieve prijzen, worden luisteraars in elke show uitgedaagd om deel te nemen aan een speciale editie van ‘Finish the Lyrics’. Bekende hits zoals ‘Als het Avond is’ en ‘Blauwe Dag’ worden afgespeeld, en luisteraars worden uitgenodigd om live op de radio mee te zingen met het nummer. Als de tekst juist is, wint de deelnemer het gloednieuw gesigneerde album ‘Iemand van Vroeger’ en een Suzan & Freek merchandise pakket. Uit alle dagelijkse winnaars wordt uiteindelijk één gelukkige winnaar geselecteerd die de hoofdprijs van die dag in de wacht sleept: tickets voor het uitverkochte concert van Suzan & Freek in de Ziggo Dome op zaterdag 11 november.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.