Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
De makers gaan samen met Talpa Network aan de slag om van hun idee een goed verhaal te maken. Zij krijgen budget voor de volledige realisatie, de juiste faciliteiten en worden door de beste content- en audioprofessionals van Nederland begeleid bij de productie van hun podcast. Het bereik van de podcasts krijgt een enorme boost door de marketingkracht van Talpa Network en distributie via audioplatform JUKE naar grote podcast-platformen zoals Spotify.
Paul Römer, Managing Director Radio & TV:
Afgelopen jaar zetten we onze deuren wagenwijd open voor hét gouden podcastidee. De hoeveelheid inzendingen voor ‘The Cast’ laat zien hoeveel creativiteit er in Nederland is, waardoor we uiteindelijk zelfs vier ijzersterke ideeën hebben geselecteerd. De gekozen podcastideeën bieden uiteenlopende verhalen die gehoord moeten worden en we kunnen niet wachten om deze via onze platformen met Nederland te delen!
Dit zijn de gouden podcastideeën
‘The Cast’ is hét initiatief waardoor creatieve makers met een ijzersterk podcastidee kans krijgen op een groot podium, met een bereik in heel Nederland. Talpa Network biedt hiermee zowel jong talent als ervaren verhalenmakers de kans om hun podcastidee groots uit te werken en te lanceren. Met geld, distributie, kennis en kracht wordt ervoor gezorgd dat deze verhalen gerealiseerd en gehoord worden door heel Nederland.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.