Ambassadeurs van War Child besluiten winst te delen met overige drie aanwezige goede doelen Tijdens een sfeervolle derde editie van het Sky Radio Christmas Charity…
Ambassadeurs van War Child besluiten winst te delen met overige drie aanwezige goede doelen
Tijdens een sfeervolle derde editie van het Sky Radio Christmas Charity Diner namen acht bekende ambassadeurs van een goed doel het in duo’s tegen elkaar op in de keuken en op de vloer van Ron Gastrobar. Met indrukwekkende gerechten en het neerzetten van een goede sfeer was het aan hen de taak om de aanwezigen vanuit goede doelen en kundige food-jury te overtuigen. Het waren uiteindelijk Victor Reinier en Tooske Ragas die de smaakpupillen en harten van hen lieten smelten, wat resulteerde in de winst van €50.000,- zendtijd voor War Child. Vanuit de kerstgedachte namen zij een onverwachte wending en besloten zij deze winst te delen met de andere aanwezige goede doelen (Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis, Stichting Jarige Job en de Hartstichting).
Wij zagen alle ambassadeurs van de geweldige goede doelen die allemaal heel veel steun nodig hebben. Dan zou er vanavond één iemand met de winst naar huis gaan, maar dat is niet helemaal de kerstgedachte. Dit is een tijd om te delen en er voor elkaar te zijn en daarom stellen we voor deze fantastische prijs met alle vier de aanwezige goede doelen te delen!
Victor Reinier en Tooske Ragas over de onverwachte wending van de avond
Een avond vol culinaire hoogstandjes en een onverwachte wending
Onder toeziend oog van topchef Ron Blaauw en zijn team gingen Victor Reinier en Tooske Ragas (namens War Child), Johnny de Mol en Ronald de Boer (namens Stichting Steun Emma Kinderziekenhuis), Leslie Keijzer en Govinda den Hartog (namens Stichting Jarige Job) en Chimène van Oosterhout en Sander Lusink (namens de Hartstichting) de strijd met elkaar aan. Na een sfeervolle avond, waarbij zij werden beoordeeld op hun prestaties in de keuken, op de vloer en aan tafel, maakten Ron Blaauw, de Sky Kerstman en Sky Radio station-voice Mark Labrand de winnende ambassadeurs bekend. Ter plekke besloten zij de winst met de drie overige aanwezige goede doelen te delen, zodat ook zij de aandacht krijgen die voor hen van grote waarde is. Met deze onverwachte wending van de avond sloot Sky Radio een bijzondere avond af, waarin niet alleen smakelijke gerechten, maar vooral saamhorigheid en maatschappelijke betrokkenheid centraal stonden.
Traditie met impact
Het Sky Radio Christmas Charity Diner is inmiddels uitgegroeid tot een jaarlijkse traditie, waarmee Sky Radio verschillende goede doelen een podium biedt. Vorig jaar wonnen Gianni Zuiverloon en Luna Bijl de hoofdprijs voor de Play Mental Foundation. Het jaar daarvoor gingen Kim Kötter en Jaap Reesema er namens het Wilhelmina Kinderziekenhuis vandoor met de prijs.
Het Sky Radio Christmas Charity Diner is onderdeel van Sky Radio The Christmas Station, dat sinds 25 november weer te horen is. Luisteraars genieten tot en met Tweede Kerstdag non-stop van de beste kersthits, te horen op Sky Radio, via skyradio.nl en via de Sky Radio-app.
Ambassadeurs van War Child besluiten winst te delen met overige drie aanwezige goede doelen Tijdens een sfeervolle derde editie van het Sky Radio Christmas Charity…
Het Verboden Woord Mattie Valk heeft zojuist Het Verboden Woord bekendgemaakt tijdens de ochtendshow op Qmusic. Alle Qmusic-dj’s kwamen samen in de studio om live…
Nieuwe namen toegevoegd en thema-avonden bij Glazen Huis in Zwolle bekend De opbouw van het Glazen Huis in Zwolle is gestart en daarmee kan het…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.