Bram Krikke op klopjacht naar Domien Verschuuren Qmusic heeft zojuist bekendgemaakt dat er op maandag 13 mei om 08.00 uur ‘s ochtends een grootschalige klopjacht…
SLAM! boost het leven! Inmiddels is het dagelijkse lunchprogramma ‘Housuh in de Pauzuh’ uitgegroeid tot een waar begrip. Daarom trakteert het radiostation haar luisteraars van zaterdag 5 augustus 06.00 tot en met donderdag 10 augustus 00.00 uur op een extra lange editie van ‘Housuh in de Pauzuh’. Zes dagen lang worden luisteraars meegenomen in een trip down memory lane, waarbij de playlist – in de mix – alle kanten opgaat en SLAM! voor de nodige confetti door de speakers tijdens de vakantieperiode zorgt.
Sinds september 2018 maakt SLAM! de lunch nog lekkerder. Elke werkdag tussen 12.00 – 13.00 uur wordt de radio op standje 100 gezet en gaan wekelijks 345.000 luisteraars los tijdens ‘Housuh in de Pauzuh’. Wat ooit begon als lunchprogramma, is inmiddels vijf jaar later uitgegroeid tot een waar begrip. En nu dus maar liefst zes dagen lang achter elkaar! Van clubknallers als ‘One’ van Swedish House Mafia, naar hiphop bangers uit de 00’s zoals ‘Candy Shop’ van 50 Cent tot typische guilty pleasures als ‘Barbie Girl’ van Aqua. Luisteraars horen het allemaal – in de mix- voorbij komen tijdens ‘Housuh in de Pauzuh XXL’ waarbij Elaine Thiele voor de lekkerste hits tijdens de vakantieperiode zorgt.
Daarbij kunnen luisteraars van maandag 7 augustus tot en met donderdag 10 augustus vanaf 12.00 uur in ‘Housuh in de Pauzuh XXL Happy Hour’ hun favoriete track doorgeven via de SLAM! app. Deze verzoeken worden in de studio live aan elkaar gemixt en zorgen voor een extra boost tijdens de vakantieperiode. Door het doorgeven van hun verzoeknummer maken luisteraars ook nog eens kans op een XXL Nutrition Power pakket t.w.v. €100,-.
We zien aan de goede luistercijfers hoe geliefd de dagelijkse show is. Dat vraagt om een extra lange editie om de regenachtige zomervakantie goed door te komen. Zes dagen lang knalt de energie uit de speakers.
Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp, is enthousiast over de groeiende populariteit van het programma ‘Housuh in de Pauzuh
Bram Krikke op klopjacht naar Domien Verschuuren Qmusic heeft zojuist bekendgemaakt dat er op maandag 13 mei om 08.00 uur ‘s ochtends een grootschalige klopjacht…
Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
FunX Music Awards Het FunX-publiek heeft bepaald wie er genomineerd zijn voor de belangrijkste muziekprijzen van jong Nederland: de FunX Music Awards. Jonna Fraser maakt…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.