Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
SLAM! boost het leven! Inmiddels is het dagelijkse lunchprogramma ‘Housuh in de Pauzuh’ uitgegroeid tot een waar begrip. Daarom trakteert het radiostation haar luisteraars van zaterdag 5 augustus 06.00 tot en met donderdag 10 augustus 00.00 uur op een extra lange editie van ‘Housuh in de Pauzuh’. Zes dagen lang worden luisteraars meegenomen in een trip down memory lane, waarbij de playlist – in de mix – alle kanten opgaat en SLAM! voor de nodige confetti door de speakers tijdens de vakantieperiode zorgt.
Sinds september 2018 maakt SLAM! de lunch nog lekkerder. Elke werkdag tussen 12.00 – 13.00 uur wordt de radio op standje 100 gezet en gaan wekelijks 345.000 luisteraars los tijdens ‘Housuh in de Pauzuh’. Wat ooit begon als lunchprogramma, is inmiddels vijf jaar later uitgegroeid tot een waar begrip. En nu dus maar liefst zes dagen lang achter elkaar! Van clubknallers als ‘One’ van Swedish House Mafia, naar hiphop bangers uit de 00’s zoals ‘Candy Shop’ van 50 Cent tot typische guilty pleasures als ‘Barbie Girl’ van Aqua. Luisteraars horen het allemaal – in de mix- voorbij komen tijdens ‘Housuh in de Pauzuh XXL’ waarbij Elaine Thiele voor de lekkerste hits tijdens de vakantieperiode zorgt.
Daarbij kunnen luisteraars van maandag 7 augustus tot en met donderdag 10 augustus vanaf 12.00 uur in ‘Housuh in de Pauzuh XXL Happy Hour’ hun favoriete track doorgeven via de SLAM! app. Deze verzoeken worden in de studio live aan elkaar gemixt en zorgen voor een extra boost tijdens de vakantieperiode. Door het doorgeven van hun verzoeknummer maken luisteraars ook nog eens kans op een XXL Nutrition Power pakket t.w.v. €100,-.
We zien aan de goede luistercijfers hoe geliefd de dagelijkse show is. Dat vraagt om een extra lange editie om de regenachtige zomervakantie goed door te komen. Zes dagen lang knalt de energie uit de speakers.
Martijn Zuurveen, Radio Director RadioCorp, is enthousiast over de groeiende populariteit van het programma ‘Housuh in de Pauzuh
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.