Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
Vooral digitale audioreclame groeit hard, maar liefst meer dan een verdubbeling, van 3,3 naar 7,8 miljoen euro. De broadcast radioreclame stijgt met 21% en komt uit op 188,6 miljoen euro (156 in 2020). Met 13 miljoen euro is de non-spotreclame 25% hoger dan in 2020 en op hetzelfde niveau als voor de coronacrisis.
Op maandag 7 maart publiceert Audify het Audiojaarrapport 2021 met alle inzichten in de radio-investeringen, luistercijfers en ontwikkelingen van de audiomarkt.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.