Showcasefestival Eurosonic Noorderslag (ESNS) NPO 3FM besteedt van woensdag 15 tot en met zaterdag 18 januari volop aandacht aan Europa’s grootste showcasefestival Eurosonic Noorderslag (ESNS).…
Vooral digitale audioreclame groeit hard, maar liefst meer dan een verdubbeling, van 3,3 naar 7,8 miljoen euro. De broadcast radioreclame stijgt met 21% en komt uit op 188,6 miljoen euro (156 in 2020). Met 13 miljoen euro is de non-spotreclame 25% hoger dan in 2020 en op hetzelfde niveau als voor de coronacrisis.
Op maandag 7 maart publiceert Audify het Audiojaarrapport 2021 met alle inzichten in de radio-investeringen, luistercijfers en ontwikkelingen van de audiomarkt.
Showcasefestival Eurosonic Noorderslag (ESNS) NPO 3FM besteedt van woensdag 15 tot en met zaterdag 18 januari volop aandacht aan Europa’s grootste showcasefestival Eurosonic Noorderslag (ESNS).…
Radiolegende Erik de Zwart is vanaf 1 maart 2025 te horen bij Radio 10 Daar gaat hij iedere zaterdag en zondag van 10.00 uur tot…
‘Feis Forever’ is een samenwerking van NPO FunX, NTR en Yalla docs en gaat in première op het International Film Festival Rotterdam (IFFR) NPO FunX,…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.