Johan Derksen krijgt eigen radioprogramma op Radio Veronica
De dag afsluiten met ‘Muziek voor Volwassenen’ Johan Derksen sluit vanaf maandag 15 augustus de dag af met zijn eigen radioprogramma ‘Muziek voor Volwassenen’ op…
Vooral digitale audioreclame groeit hard, maar liefst meer dan een verdubbeling, van 3,3 naar 7,8 miljoen euro. De broadcast radioreclame stijgt met 21% en komt uit op 188,6 miljoen euro (156 in 2020). Met 13 miljoen euro is de non-spotreclame 25% hoger dan in 2020 en op hetzelfde niveau als voor de coronacrisis.
Op maandag 7 maart publiceert Audify het Audiojaarrapport 2021 met alle inzichten in de radio-investeringen, luistercijfers en ontwikkelingen van de audiomarkt.
De dag afsluiten met ‘Muziek voor Volwassenen’ Johan Derksen sluit vanaf maandag 15 augustus de dag af met zijn eigen radioprogramma ‘Muziek voor Volwassenen’ op…
Frank Dane gaat vanaf maandag 29 augustus de middagshow op Radio 538 presenteren Frank Dane, sinds 2000 verbonden aan het radiostation, is vanaf dan iedere…
Morricone bovenaan Once Upon a Time in the West van Ennio Morricone voert dit jaar opnieuw de Filmmuziek Top 50 van NPO Radio 4 aan.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.