In aanloop naar Pasen veel aandacht voor passiemuziek op NPO Klassiek NPO Klassiek staat van dinsdag 28 maart tot en met zondag 9 april in…
Vooral digitale audioreclame groeit hard, maar liefst meer dan een verdubbeling, van 3,3 naar 7,8 miljoen euro. De broadcast radioreclame stijgt met 21% en komt uit op 188,6 miljoen euro (156 in 2020). Met 13 miljoen euro is de non-spotreclame 25% hoger dan in 2020 en op hetzelfde niveau als voor de coronacrisis.
Op maandag 7 maart publiceert Audify het Audiojaarrapport 2021 met alle inzichten in de radio-investeringen, luistercijfers en ontwikkelingen van de audiomarkt.
In aanloop naar Pasen veel aandacht voor passiemuziek op NPO Klassiek NPO Klassiek staat van dinsdag 28 maart tot en met zondag 9 april in…
Goldband grote winnaar 3FM Awards 2023 Ook Joost, S10, Maan, Prins S. en de Geit en Claude nemen award in ontvangst Vanavond zijn tijdens de…
Acda en de Munnik maken grootse comeback met nieuwe single én reünieconcert Thomas Acda en Paul de Munnik kondigen hun terugkeer als muzikaal duo aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.