Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
De ochtendshow Mattie & Marieke wint de 16e Gouden RadioRing! Veel luisteraars beginnen hun dag met Mattie Valk en Marieke Elsinga op Qmusic, waar zij op vrolijke wijze het laatste nieuws en persoonlijke verhalen brengen. Zij ontvingen de prijs uit handen van radio-icoon Tineke de Nooij.
Zangeres Meau reikt de Zilveren RadioSter publieksprijs uit aan Bram Krikke! Dit is de derde keer dat hij deze prijs in ontvangst mag nemen.
Annemieke Schollaardt wint de Zilveren RadioSter Vrouw. In haar lunchprogramma op NPO Radio 2 breekt ze samen met de luisteraar de middag open en ontvangt ze spraakmakende gasten.
Andres Odijk ontvangt de Marconi Award voor Aanstormend Talent! De muziek van 3FM past hem als een op maat gemaakt pak en dat laat hij de luisteraars voelen zonder dat ze hem persoonlijk kennen. Zo’n uiting van talent verdient volgens de jury de Marconi Award voor Aanstormend Talent.
Broers met Sam & Rijk is door het publiek gekozen als beste podcast van 2021
Stefan Stasse ontvangt dit jaar de Marconi Oeuvre Award. Volgens de jury is het Stefans unieke creativiteit en verbeeldingskracht, zijn contact met de luisteraar en het overbrengen van emotie wat vele radiomakers inspireert.
NPO Radio 5 ontvangt de Marconi Award voor Beste Zender. Volgens de jury een kwaliteitszender die ondanks het gebrek aan een FM-frequentie een enorme stijging in het marktaandeel maakt en daarmee terecht bekroond wordt met een Marconi Award.
Voor meer informatie en beelden van de uitreiking ga je naar de website van de Gouden RadioRing.
Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
Beste muziek uit Europa ooit gemaakt tijdens de 3FM EuropaParade 3FM maakt zich klaar voor het Eurovisie Songfestival met de EuropaParade en een knallende EuropapaParty.…
De inzet van radio is essentieel in de mediamix In 2022 en 2023 ging zo’n 9% van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.