Menu

Radio is een goed medium voor propositie campagnes

Aanbevelingen vanuit automotive case

Radio is een goed medium voor propositiecampagnes. Binnen de drukke automarkt is een minimale radiodruk van 250 GRP’s per week nodig om goed hoorbaar te zijn. Houd rekening met een benodigd effectief bereik van vijf contacten. Een tag-on is effectief voor het realiseren van extra herkenning en het communiceren van propositie / aanbod.

Dit leren we uit de case van automerk X. Zij heeft een (stand alone / non-tv) radiocampagne ingezet om de propositie van een nieuw automodel (model Y) te ondersteunen. Qmusic heeft daarbij samen met Mindshare ism GroupM een onderzoek uitgevoerd om meer inzicht te krijgen in het effect van deze campagne en de waarde van radio voor het behalen van communicatiedoelstellingen in het algemeen.

Downloads
pdf
Case automerk X Grootte: 708 KB
Logo Audify
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor onze nieuwsbrieven
HNK Zuidoost Gebouw Rome

Burgemeester Stramanweg 108-u
1101 AA Amsterdam Zuidoost
© Audify 2022 - Privacy verklaring
Terug
Audio feiten & cijfers Audio inzetten Audify Academy
NLO cijfers Nieuws Over Audify
info@audify.nl +31 (0)20 345 1596