Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Begin oktober staat NPO 3FM in het teken van de 3FM Exclusive: een optreden van een internationale artiest voor een klein publiek in een intieme setting. Dit jaar is er een exclusief optreden van Arctic Monkeys op een geheime locatie in Brussel. Luisteraars maken vanaf maandag 3 oktober kans om bij het optreden aanwezig te zijn.
‘Do I Wanna Know?’, ‘I Bet You Look Good On The Dancefloor’, ‘505’ en ‘Arabella’: de 3FM Exclusive is dit jaar met niemand minder dan Arctic Monkeys. De Britse band heeft na vier jaar radiostilte hun nieuwe album ‘The Car’ aangekondigd, die in oktober uitkomt. Fans kregen vorige maand al een voorproefje van de nieuwe plaat in de vorm van de single ‘There’d Better Be A Mirrorball’ en vandaag verscheen het nieuwe nummer ‘Body Paint’. De mannen van Arctic Monkeys lieten op Lowlands nog geen nieuwe muziek horen, maar voor een select groepje 3FM-luisteraars is het straks mogelijk om de nieuwe nummers als één van de eersten live te horen.
Van maandag 3 tot en met vrijdag 7 oktober maken luisteraars kans om bij het exclusieve optreden van Arctic Monkeys aanwezig te zijn. Zodra er een nummer van Arctic Monkeys op de zender te horen is, kunnen luisteraars appen naar de 3FM-app voor exclusief toegang.
Het optreden is maandag 10 oktober op een verrassingslocatie in Brussel. De livesessie en het interview met de band is op een later moment te horen bij Vera On Track.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.